Tuesday 29 October 2013

BUDAK 4 TAHUN NYANYI LAGU SIXTHSENSE PENUH PERASAAN....AHAHHAHAHHA

Bismillahirrahmanirahim......................
Hello kawan2...............(masih berusaha mencari kawan dengan ramai...hehehhehehe)...memandangkan aku bz kat  university and x sempat nak update pasal kek2 yang aku cakap in the first post sabtu lepas...(bukan x sempat update..tapi x sempat nak buat kek..hahhha), aku arini nak show satu video kat korang yang aku upload kat youtube tadi....
   actually,video ni dah 2 tahun dah...masa tu the main character in this video baru je umur 4 tahun..skarang ah 6 tahun lebih dah...'main character' tu sebenarnya adik aku...hahhaha...video ni mengisahkan tentang bagaimana dia menyanyi lagu Menyesal dari 6ixthsense dengan penuh perasaan..hahhaha...i think she's too cute.....like me...hhhahaha...korang kena watch video ni sampai abis taw,...sebab masa awal2 video tu adik aku ni tengah warm up lagi...masa tengah ke akhir video tu barula dia mengganas...hahhaha...anyway..niha videonye...
anyway..nama adik aku yang comel ni adalah dida....hehhehe...nanti kalau ada video2 yang comel lagi aku akan upload....hehehhe...http://www.youtube.com/watch?v=3f2MM37CjtQ&feature=em-upload_owner#action=share

2 comments:

  1. Sya folo awak..suka masak kek eh..samala kita..bleh geng ni.hehe

    ReplyDelete
  2. hai adrianna....saya follow awak jugak....hehheheh...yes ada geng!nanti kita share2 resepi cakes okay....hehhehe

    ReplyDelete